06 apr

Radboudumc FNV ledenbijeenkomst maandag 9 april

Op donderdag 22 maart is er opnieuw overleg gevoerd met de Nederlandse Federatie van Universitair Medische Centra (NFU) over een nieuwe cao UMC. Voorafgaand daaraan heeft een aantal medewerkers uit de acht universitair medische centra de NFU gevraagd om te kiezen voor goede arbeidsvoorwaarden voor hen en hun 64.000 collega’s. Tot nu toe verlopen de onderhandelingen zeer moeizaam. De voorstellen die de NFU steeds inbrengt zijn verslechteringen op hetzelfde thema.

Met de voorstellen die de NFU nu doet, wordt voorbijgegaan aan de aanpak van de hoge werkdruk en een goede generatieregeling. Het is nu tijd om de medewerkers in de ’umc’s aan het woord te laten. De bonden hebben het overleg verdaagd om samen met de medewerkers in gesprek te gaan over de voorstellen van de NFU. Daarom organiseren de bonden tussen 5 april en 17 april in alle umc’s bijeenkomsten.

Kom daarom op maandag 9 april 16.00-17.30 uur naar de bijeenkomst in Kasteel Heyendael, Marijnenkamer. We horen graag jouw mening.

Ben je verhinderd deze dag maar wil je wel je stem laten horen? Mail dan naar fnv@radboudumc.nl